Powyższa opinia jest nieprawidłowa. Na podstawie art. 168 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 910 ze zm., we wniosku o wpis do ewidencji niepublicznych szkół obowiązkowe jest podanie adresu siedziby szkoły oraz innych lokalizacji prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych. Zmiany w tym zakresie należy zgłaszać w terminie 14 dni – art. 168 ust. 13 PO. Skoro z powołanej regulacji wyraźnie wynika, że zgłoszeniu do ewidencji podlegają także „inne lokalizacje” prowadzenia zajęć niż siedziba szkoły, to obowiązkowe jest zgłoszenie w ciągu 14 dni także dodatkowo wynajętych dwóch sal do prowadzenia zajęć i pomieszczenia administracyjnego, jeśli z pracownikami mają kontakt uczniowie i są tam realizowane zadania szkoły (wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach z dnia 11 lipca 2019 r. III SA/Gl 418/19).